MEEST GESTELDE VRAGEN

Zijn mijn producten wel op voorraad?


Alles op de site is op voorraad. Bij sommige producten staat vermeld dat je het een aantal dagen van te voren moet bestellen. Twijfel je, neem dan contact met ons op.




Krijg ik altijd het exacte gewicht dat ik bestel?


Dit verschilt per product. Vlees snijden is een ambachtelijk proces. Je zult begrijpen dat het gewicht daarom heel minimaal kan afwijken. Wij proberen dat meestal in jouw voordeel te beslissen. Wel zo vriendelijk. Echter dit lukt ons niet altijd. We hanteren een maximale afwijking van 10%




Kan ik mijn vlees met een speciale marinade krijgen of vooraf laten kruiden?


Wij verkopen al veel gemarineerd vlees. Staat jouw voorkeur er niet bij, neem dan even contact met ons op of vermeld het in het opmerkingen vak bij je bestelling.




Hoe bezorgen jullie het vlees?


Het vlees wordt 's ochtends vers voor je klaargemaakt. We vervoeren het in een speciale koeling waardoor je vlees vers en gekoeld blijft.




Wanneer bezorgen jullie?


Wanneer je je bestelling voor middernacht bestelt, zal je bestelling de volgende middag tussen 12.00 en 18.00 bezorgd worden. Zodra de bezorger gaat rijden krijg je een email met een schatting van de tijd dat hij je vlees komt bezorgen. Ben je niet thuis maar wil je het toch bezorgd hebben, dan kun je bij het afrekenen van je bestelling aangeven waar we je bestelling mogen afgeven of evt neerzetten.




Waar leveren jullie allemaal?


Wij bezorgen in: Naaldwijk, Honselersdijk, 's-Gravenzande, Monster, Ter Heide, Wateringen, Kwintsheul, De Lier, Maasdijk, Poeldijk, Schipluiden, Maasland, Den Hoorn, Westerlee, Heenweg, 't Woudt, Den Haag, Loosduinen, Scheveningen, Rijswijk, Voorburg, Leidschendam, Pijnacker, Nootdorp, Delfgauw, Pijnacker, Delft, Vlaardingen, Maassluis en Hoek van Holland.




Ik woon buiten het gebied waar jullie bezorgen, maar wil toch graag wat bestellen. Kan dat?


Dit is uiteraard afhankelijk van waar je woont en hoeveel je wil bestellen. We proberen altijd naar oplossingen te zoeken om iedereen te kunnen helpen. Neem gewoon even contact met ons op, dan kijken wat we we kunnen doen.




Wat betaal ik aan bezorgkosten?


Verzenden is bij een bestelling boven €30,- helemaal gratis. Daaronder betaal je €4,- bezorgkosten. Woon je in Rotterdam of Schiedam dan betaal je altijd €6,-. Dit omdat dit te ver bij onze leverancier vandaan ligt. We hopen dat je snapt dat onze bus niet op water rijdt. Kom je niet aan een bestelling van €30,- of meer? Kijk dan of je samen met familie, vrienden of buren je bestelling kunt plaatsen of bestel wat meer en bewaar het in de vriezer.




Hoe kan ik betalen?


Je kan betalen met iDeal. Alle banken zijn daarin vertegenwoordigd. Je kunt ook met een creditcard of PayPal betalen.




Kan ik mijn bestelling terugsturen?


Omdat wij verse producten versturen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Als je de bestelling wilt annuleren, doe je dit door zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen (06-40645141). Als je bestelling al is klaargemaakt, vervalt het herroepingsrecht.




Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het vlees wat moet ik doen?


Wij streven ernaar om het vlees altijd van een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Wanneer je niet tevreden bent horen wij dat graag en kijken dan met je naar een passende oplossing.




Mijn bestelling is niet compleet of klopt niet.


Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en lossen dit graag zo snel mogelijk op. Neem direct wanneer je dit constateert contact met ons op! 06-30935979




Waar komt jullie vlees vandaan?


Onze bestellingen gaan rechtstreeks naar een slager. Die maakt (bijna) alles vers voor ons klaar. De slager koopt zijn vlees in bij dezelfde groothandels als waar de Keurslagers hun vlees inkopen. Deels is het vlees scharrelvlees, maar dit is niet altijd zo. Dus wil je scharrelvlees, dan kunnen wij je helaas niet helpen. In drukke periodes kan het zo zijn dat we sommige dingen van te voren klaar moeten maken en invriezen. Het gaat dan voornamelijk om de bbq producten. De aanvraag is dan zo groot dat we het niet dagelijks vers kunnen leveren. Hopelijk snap je dat!




Ik woon wel in het gebied waar jullie bezorgen, maar mijn postcode staat er niet bij. Wat moet ik doen?


Wij zouden het fijn vinden als je ons dan even een e-mail stuurt naar info@dewestlandsebezorgslager.nl. We passen het dan zo snel mogelijk voor je aan!




Is jullie vlees altijd vers?


In drukke periodes kan het zo zijn dat we sommige dingen van te voren klaar moeten maken en invriezen. Het gaat dan voornamelijk om de bbq producten. De aanvraag is dan zo groot dat we het niet dagelijks vers kunnen leveren. Hopelijk snap je dat!




Sommige artikelen zijn bevroren hoe kan dat?


In drukke periodes kan het zo zijn dat we sommige dingen van te voren klaar moeten maken en invriezen. Het gaat dan voornamelijk om de bbq producten. De aanvraag is dan zo groot dat we het niet dagelijks vers kunnen leveren. Hopelijk snap je dat!





De Westlandse Bezorgslager

Tasmanweg 161

3151PN Hoek van Holland

info@dewestlandsebezorgslager.nl

06-30935979

  • Facebook